CansUfuksaglam 16 haftalık gebeyim 3 kez yoğun kanamam oldu ve hasteneye kaldırıldım. Yeni taburcu oldum. Protestan kullanıyorum fitil olarak. Şimdi ise biraz kahverengi leke geliyor. Normal mi bilemedim artık sürekli hastanelere gitmek de istemiyorum