ssa239688 Laporoskopik kist ameliyatı oldum doktorum 1 ay dinlenmemi söylddi ilişki yasak.. hemen sonrasında hamile kalan varmı
ssa239688 Esku evet ve şuanda bana sanki yumurtlamada düzensizlik olacakmış veya bir süre yine olmayacakmş gibi geliyor hem polip vardı rahimde hemde kist aldırdım hemen toparlarmı vücut kendisini bilmiyorum ama inş çabuk sonuç alırım
ssa239688 Fatnur38 sizin adınıza çok sevindim 🙏🏼kistleriniz mi alınmıştı benim aynı zamnda tüplerede bakıldı çok şükür açıkmış
Esku ssa239688 aldırırsan senin adına çok iyi olur küçücük bi polip ne kanamalar yapıyor veya hiç yapmıyor. Ama histeroskopi neden yapmıyorlar laporoskopi yapıyorlar anlamadım göbeğine 3 delik açıcaklar ben oldum laporoskopi ama tüp açma ameliyatı oldum
Fatnur38 ssa239688 tabiki Canm okadar amelyat masasına yatyosun doktorum sagolsn bakmış benm sol tüp kolunda iki kistm vardı Hafif yapışıklık varmış ucundada açmış
Fatnur38 ssa239688 merak etme çok çabuk toparlarsin ben hiç dusunmedm nasıl toparlarm diye üstelik sizin nasıl bilmyorm ama benm 5 deliğim vardı karnimda
ssa239688 Esku hem polip ameliyatı hwm kist oldum demek istedim. İkiside temizlendi çok şükür 🙏🏼 kalırım inş bundan sonra dua edin bana🥰
Fatnur38 ssa239688 amin Canm benmki tüp kulunda okuduğu için doktor biraz daha zor dedi özledim amelyati cidden zormuş