Karabiber Arkadaşlar selam bebeğim 1 ay 4 günlük. 24 saatte ortalama ⅚ kez altını açıyorum. Size sorum şu, siz 24 saate ksç kez açıyorsunuz, kaç saat aralıklarla ve uyurken altını açıyor musunuz
Ecceee Karabiber ben o zamanlar 10-12 kez açıyordum her besleme sonrası..şimdi 2 aylık 6-8 kez açıyorum en az..yani ıslaklık göstergesine bakıyorum mavi olmuşsa mutlaka değiştiriyorum çiş kaka farketmez
Derya Karabiber uyurken kaka yapmadığı sürece açmıyordum çünkü uykusunu bölüyor ve uyanıyordu ama bez değiştirme sıklığı çoktu o dönemlerde fazla fazla yapıyorlar günde 7 yi buluyordu
Ledeyna21 Karabiber anne sütü alıyorsa bağırsaklar hızlı çalışıyor ve hemen hemen her emzirmede bir kirletiyor benim öyleydi yani o yüzden her büyük abdesti yapınca değiştiriyordum bazen uykusuna denk geldiğinde oluyordu özellikle gece hem uykusuna kıyamıyorum hem poposuna pişik olur korkusuyla uyandırma pahasına açıyordum ☺️ 5 6 normal yani bence
Elilar2225 Dolduğu zaman hemen açıyorum uyurken değil ama zaten uykusu az gerek kalmıyor uyandırmaya. 3 aylık bazen 4-5 bazen 6 falan
Karabiber Derya bende uykusu bölsünsün istemiyorum ama işte uyurken de altını kirletiyor ve açmam gerekiyor. Nasıl oalcak bilmiyorum:/
Derya Karabiber kakaysa mecbur ama çiş için 2-3 işme beklenebilir bezin sarı çizgisi tamamen maviye dönünce değiştirirsiniz