Bende aynıyım malesef hormonla alakaliymis 🙄normalde zaten alıngan kırılgan bir yapım var beşe katladı hamilelikte.Hatta eşim sen dogurana kadar bana da bir tane dogurtcan diye gülüyor artık,ablam ve annem de hepimize dokuz dogurttun doğur da kurtulak diye gülüyorlar 🥴her şeye aglarmi bı insan 🤦🏻♀️alıyormuş