Gamzeucan mine atlıya gidiyorum çok çok memnunum çok minnoş güler yüzlü sıcak kanlı olduğu için seviyorum kendisini ilgisi alakası ve verdiği bilgilerle insanın içini tam anlamıyla rahatlatıyor acaba mı diye bir soru bile kalmıyor kendisi söylüyor herşeyi🥰