Merhabalar perşembe günü 1 cm açıklık vardı ve bebek kanala yerleşmiş dedi doktorum o günden beri yürümekte zorlanıyorum ilk başta yürüdükçe açılıyor ama. Bugün de nişanım geldi bebek baya hareketli ve hıçkırığını hissettim az önce. Ağrım sancım yok durduğum yerde ama dediğim gibi yürüme konusunda ilk kalkınca zor oluyor ama ⅞ adım atınca ağrısı diniyor tamamen olmasada rahatsız etmiyor. İlk doğum olacak su gelince mi gitmeliyim yoksa bu doğum belirtisi midir