1234momsss Kızlar yarın hastane çantamı hazırlamak ıcın alısverıse çıkacağız bez ıslak mendil pişik kremi alt degıstırme bezi göğüs pedi göğüs kremi şampuan deterjan gibi şeyler alıcaz hepsini bi yerden alalım diyoruz siz nerden yaptınız bu. Alışverişinizi e bebegı düşünüyoruz fiyatlar nasıldır acaba
Fundayakut 1234momsss Mağazalar çok pahalı bende hep internetten aldım turco baby 2. Ürün 1 tl vardı ıslak mendili öyle stokladım internet daha uygun oluyor mağazaya göre
Ezgi_hsyn 1234momsss bende geçen hafta civilden aldm deterjan sudocrem burun aspitor nemlendici şampuan bebantol aklım gelenler e bebeğe yıkama kuveti7icin gittim geri cıktm ama ordada 2li muslin 50 TL gbı bişeye almstm
Ezgi_hsyn 1234momsss ıslak mendil bu ara indirimde 12lisi 95 TL gbı oluyo ben 3 koli aldm dhaa almicm 2sini 60 tlden almstm zamanında alt açma 1 paket aldm 1 pakette pamuk aldm ne zaman pamuk biter o zaman ıslak mendile geçerim nasipse depent aldm gögüs pedi aldm bende salı günü hazrlcm yarın bebeğin çantası geliyo bende çok tecrübesizm bilen arkadaşım ayarlcik
Kaahvelii 1234momsss e bebekten aldım bin lira ödedim çıktım Para varsa alınıyor Bi şekilde biz yine yeteri kadar ihtiyacımız olanı aldık ama giyim olarakra alacaksınız 2 bin 3bij gözden cikarmk lazim
nadrun Bez , ıslak mendil vs bu tarz şeyleri int aldım indirimleri takip ettim diğer türlü çok pahaliya gelir herşey almış başını gitmiş maalesef
1234momsss nadrun evet bez ve ıslak mendil nette daha uygun ama dıger urunlerıe bakıyorum aynı fiyatları hatta bazıları daha pahalı
1234momsss Fundayakut bez ve ıslak mendili bende netten almayı düşünüyorum diğer urunlerı de kıyasladım trendyolda felan daha pahalı
Ezgi_hsyn 1234momsss bence netten almaktansa bazen magza daha uyguna geliyo bazı ürünlerde emin ol gittik bktm bazı alçakların kargoya denk gelmiyo aynısı mağazada oluyo onun gbı şeylerde var mesela
1234momsss Ezgi_hsyn evet çoğu şey nette pahalı geldı bana e bebegın online sitesinde baktım mesela fark var
Yavuzseliminannesiii 2 hafta oldu e bebekten göğüs kalkanı 167 tl, baby turco yenidoğan 64 lü 80 tl, biberon awent 270 tl, avent emzik 179 tl, bebek arabası teşhir ürünü 3850 ye aldım normalde 5500 dü. Islak mendil internetten aldım. Bebek bezini denicem pişik olmazsa internet daha uygun
1234momsss Yavuzseliminannesiii bende bezde kararsızım sleepy naturalmı alsam baby turcomu emin degılım
el1fff Islak mendil,bez,şampuan,yağ,krem gibi şeyleri internetten aldım çok çok daha uygundu. Tırnak makası,tarak,göğüs pedi,alt açma bezi gibi şeyleri e bebekten aldım toplu. Bence fiyatını oraya gidince telefondan bakıp kıyaslayıp alın ben öyle yaptım