_mira_2022 sezeryandan bir gün sonra eve geldim ve hemen ayakta duş aldım oturarak dr um alma dedi ilk duşu özellikle sonrada baticom ile pansuman yaptım depent kilot giydim acı va hiç hissetmedim su geçirmez bant alın dilerseniz bende bant yoktu sprey sıktılar eve gelmeden öyle aldım hatta alsamız çok rahatlarsınız toparlanmada da çok etkili bence duş geçmiş olsun