17papatya hayırlısı olsun canım ben çorlu reyap a gidiyorum 33 yaş 0.9 amh gonal f 300 ile başladım 3 ekimde 5. Günümde gonal f 300 + cetrotide 0.25 ile devam ediyorım ilaçlar 11.000 tl tuttu hemen hemen ,elimde 2 günlük gonalf 300 ve 3 cetrotide kaldı çarşamba iğneler bitmiş olacak yarın randevum var inşallah istenilen gibi gidiyordur yumurta gelişmem ben de ilk defa tedaviye başladım bakalım bende merak içindeyim kaç tl tutacak onu geçtim inşallah sağlıklı embriyom ve hamilelik olur inşallah , hepimize sağlıklı evlatlar nasip olsun inşallah