Güzel anneler merhaba , 23 haftalık hamileyim.. iki gündür bel ağrım var ama bugün uyandım andan bu ana kadar çok şiddetli arkama yastık koyduğum zaman swhq hafif ama yastığı çekip ayağa kalktığım an bitiyorum 🥲 bu haftaya kadar böyle bir ağrı yaşamadım hatta şuan hamile olduğumu anlıyorum 🙈 bu ağrılar normal mi kabul ediliyor? Ve ne yapmak gerekir ki