Şu an 6+6 haftalık hamileyim. Kesem 3. Kontrolümde geçen hafta anca gözüktü biraz geç gözüktü yani. Doktorum geç döllenmeden kaynaklı geç gözüke bilir dedi ona okeyim. Şimdi de iki kere gitmemde bebeği göremedi hem üstten hem vajinal ultrasonda. Cuma günü tekrar gideceğim o zamanda görmezsem belki boş gebelik olabilir dedi ve bütün Moralim sıfırlandı. Böyle durumla karşılaşan oldu mu
