Ozy Ben suan 16+3 hamileyim ve basindan beri akintim vardi ama son 2 Haftadir kokulu ve sari /sonradan koyu sariya dönüsen akintim var. Doktora gittim birsey yok dedi hersey yolunda dedi. Benim Kanamam olmustu ve kanamadan sonra bu akinti sorunum cogaldi. Sizinde böyle sorununuz oldumu varmi ? Normalmi bu hamilelikde
shtngstr Ozy ben 22+5im malesef o akıntıdan bende kurtulamadım koku yok ama sarı. Krem vs de kullandım ama geçmedi
Defnem_26 Ben 37.haftaya girecegim baslarda kanamam olmustu sonra o sari akintim hic bitmedi hala devam doktor normal diyor gunluk ped kullaniyorum mecburen bitmedi bi 😏
Ozy Defnem_26 Evet ya banada normal diyolar ama internette okuyorum koku varsa Doktorunuzla görüsün diye yazilar var heryerde
KayserigeLini38 Bende yaşadım doktorUm kokulu. Ve sarıya dönerse enfeksiyon vardır dedi sarıya döndü idrar tahlilinde çıktı enfeksiyon kesinlikle ertelemeyin bi idrar testi yapın içiniz rahat etsin çünkü enfeksiyon önemli bir konu
Ozy KayserigeLini38 cuma günü randevum var beklesem cokmu gec olur bide benim Doktora akintim var diyince Altdan bakiyor biraz korkutuyor o beni acikcasi
Fatmanur68 Bende ayni sorunlari yasiyorum 27 haftalıgım bende en basindan beri yaşıyorum günlük ped yetiştiremiyorum artık
emoselos Benim de akıntım çok fazla oluyor ama günlük pet önermedi doktorum daha çok mikrop üretiyormuş havlu kağıtlarından koy sürekli değiştir demişti bana