38 haftalik hamileyim. Persembe gunu Allah izin verirse sezeryanla Dogumum var insallah. Artik oturup kalkmak bile zor oluyor. Geceleri göbegimden dolayi dönemiyorum yatakta. Vucudum çok şişti çok ödem topladi. 37 haftalikken bebegimin kilosunun 3 kiloyu gectigini soylemisti doktorum. Bu arada karnimi görenler hep ikiz saniyorlar 😄. Sizin hamilelikler nasil gidiyor bakalim