Merhaba sevgili gebeler, yarın kontrol var ama kafama çok takıldı.Bebişi 34.haftada görmeye gittik kilosu 2 280 gram çıktı.Ama karında bir buçuk hafta kadar geri çıktı.Doktor da proteinli yiyecekler yememi söyledi.Tartıya çıktığımda da 2 haftada sadece 200 gram almışım doktor belli oluyor zaten dedi bebekten.Biraz moralim bozuldu.Sizce bebeğin kilosu az mı ?