Pikachuuubaybi Benim de 39+1haftalikken gelmişti nişanım bir gün boyunca bel ağrısı çektim sonra tam düzene girip 5dk bir gelince ağrılar hastnaeye gitmiştim eğer bebeğinizi hissdiyorsaniz endişelenmeyin ne kadar evde cekseniz
Sancilarinizi o kadar iyi be
Benim hastaneye gittiğim de 6cm açıklık vardı sonra 1saatte doğurdum 😊🥰 bu arada size tavsiyem hastaneye gitmeden bol bol yürüyüş yapıp merdiven inip çıkın acilmanizi kolaylaştırır inş doğumunuz benim gibi kısa sürer ve kolay olur sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 😊