Eldgrn Xaliq normal 20 den sonra çıkıyor genelde iç karnın büyükse daha geç ileriki haftalarda bile çıkabiliyor eğer küçükse iç karnın erken çıkar büyükse geç çıkar
tecrubesizanneadayi12 Xaliq normal canım 20. Haftaya doğru bir anda çıkacak benimdd 17. Haftamda çıkmaya başladı ama dışarı çıksam bilmeyen bir insan anlamaz hamile olduğumu şuan 18. Haftamdayım
yagmuraltintass Xaliq çok normal ben 35. Haftamdayım gören 5 6 aylık gibi duruyorsun diyor bazıları anlamıyor iç karnın geniş olabilir 🥰🥰
_edakrsu22 Xaliq 7 aylık hamileyim gören 7 demez daha küçük duruyor yani sizinkide çok cikabilirde cikmiyabilirde kişiden kişiye değişir