Ve haftalarınız?buyrun sohbete 😍
Bereninannesi biz kavun olduk 36+2
Bereninannesi 20+5 olucaz kızçemle 🥕
Bereninannesi 16+4 Patates 😛
Bereninannesi biz iri bir turp olmuşuz canım benim
Şalgam olduk biz de kızımla 23+5 🥰👧🏻
18+0 nar 😍
Kavun olduk bizde 36+0
17.hafta domates 🍅 🥰
Bereninannesi 25+2 su kabağı olduk biz 🎃
39+4 karpuz 🫣
12+4 lime🫠🫠
Biz daha zeytiniz 🫒
Bereninannesi 26+2 hindistan cevizi 😁
Bereninannesi 23+0 Şalgam 🌸
12+1 lime 🍋
Nurr550 yarın 12 hafta olucak hangi meyve olucaz diye merak ediyordum görmüş oldum 🍋🙊🥰
Mommyustn hahahah ben de bazen merak edip yorumlara bakıyorum😂
Maşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı inşallah 🥰