xRukenx Merhabalar 15. Haftadan selamlar.. Bebeğimin cinsiyetini öğrendik erkekmis.. Bana isim önerisinde bulunabilir misiniz🤍🐣🥰
Busra5461 xRukenx benimde oğluşum olcak ama ismini babası koycak öyle anlaşmıştık en başından. Benim kendi beğendiğim isimlerde Asil ve Vefa’ydı. Ama malesef kocam Poyraza karar verdi 😃