İyi akşamlar kızlar. 🌼 Sezeryan doğum sonrasında göbek de bir yumuşaklık oluyor. Hani yürürken bile hareket ediyor o yumuşaklık cıvık bir yapısı oluyor diyelim umarım anlatabilmişimdir. O göbek gidiyor mu acaba? Ne zaman gidiyor ve nasıl gidiyor yaşayıp deneyimlenen bilgilerini sunarsa çok sevinirim. Korse de kullanıyorum ama arada bir.