Ozlemmisss Vajınusmus rahatsızlığını atlatıp normal doğum yapan var mı? Ya da şu an hamile olup normal doğum düşünen var mı +????
AyFatma Ozlemmisss yeğenimde vardı berberlik falan pek olmuyordu ama hamile kaldı hemen evlendiği gibi ve 2 tane de normal doğum yaptı
Ozlemmisss AyFatma acaba istemiyor muydu da arada oluyordu. Çünkü evliliğin ilk yılı hiç olmadı yani benim
Burcusko Evet tedavi gördükten sonra ilk ay hamile kaldım ve şimdi bebişte bir sıkıntı olmazsa normal olmak istiyorum 😇
Ozlemmisss Tunahan_rumeysa16 Imm biraz tuhaf gelebilir belki ilişkiye girememe korkusu. Sonrasında tedavi görüyorsun atlatıyorsun. Doktora gittiğinizde işte alttan muayene bile isyemiyorsun. Normal dogumu da çok düşünüyorum ama inşallah olur.