Kızlar merhaba herkese cuma günü doğum yaptım spinal olarak doğuma girdim doğum güzel geçti çok şükür doğumdan sonra doktorum yanıma geldiğinde plasentanın eşi rahme yapışmış olduğunu temizlemeye çalışılırken kanama başladığını rahime çok fazla dikiş atmak zorunda kaldığını söyledi 2 gece hastenede yattım antibiyotik tedavisi uygulanacak dedi şaşırdım algilayamadım ilk başta şimdi rahimde okadar dikiş bana sorun yaratırmı ilerleyen zamanlarda ne olur aklıma takıldı cuma kontrole çağırdı sorularımın cevabını illaki alıcam da böyle Bisey yaşayan oldumu merak ettim.