adennlilith1 gebelik şekeri çok önemli canım erken doğum ,fazla su ,ve bebek ölümlerine kadar kötü sonuçları var 2 gebeliğimde de yaptırdım değerim normal çıktı çıksaydı ona göre beslenip diyet yapmış oluyorsunuz 38 haftalık bi anne bebeğini sibu sebepten kaybetti ve burada pişmanlığını paylaşmıştı