Eaglesea Arkadaşlar 37 haftalik hamileyim 3-4 haftadan beri ara sira gogus ucunda sizlama igne batmasi gibi seyler oluyor doktoruma sormayi unutuyorum her seferinde bu durumu yasayan oldumu acaba neden oldugunu bilen varmidir
Nurr_22_22 Eaglesea bende de tatlı tatli kaşınıyor hemşire çatlama oluyordur normal dedi sizde de öyle olabilir belki