Hhaannddee Ceycey22 yok hayır şifaya Soner beye gidiyordum. Bu ay kendine özel muayene açtı orayla anlaştı. Daha önce hiç gitmedim bile hasteneye ama doktoruma güveniyorum bakalım🙃 sen?
Ceycey22 Hhaannddee bende 32. Haftamda geçtim Kenan beye gidiyorum çok memnunum hastaneyi de baya beğendim odalarını falan bel gezdim temizler 😊 inşallah sağlıklıca alırız bebeklerimizi kucağımıza. Kaç haftalıksınız?
Hhaannddee Ceycey22 inşallah 🙏 evet odalar falan güzelmiş ben gezmedim ama doktorum güzel için rahat olsun temiz ve geniş odaları dedi😁 32+1 3 aralığa doğum tarihi alıcaz inşallah
Ceycey22 Hhaannddee evet. Dün doğum yaptım bu arada 😅 herşey çok güzel çok iyi şimdilik zorunlu sezeryana alındım
Poyrazmina Ceycey22 sipinal mi oldunuz acaba bende kenan beye gidiyorum 29 haftalığım sipinal öneriyor da ben biraz korkuyorum
Hhaannddee Ceycey22 gözünüz Aydın, hayırlı olsun😍 sizede geçmiş olsun. Darısı başımıza sağlıkla inşallah☺️ Odaları nasıl tek kişimi kaldınız bikaç yerde odalar çift kişilik falan diye okudum.
Ceycey22 Poyrazmina evet spinal sezeryan zorunlu sezeryan oldu spinaldede korkulacak hiç birşey yok bende Kenan beye gidiyordum şansımıza şehir dışındaydı eşi Ebru hanım girdi doğuma.
Ceycey22 Hhaannddee tek kişilik tabi ki çift kişilik yok ve gayet büyük geniş odası. Zaten manzaralar efsane 😅 sizlerde sağlıklıca alırsınız kucağınıza inşallah