Ben oğluma hamile iken çok rahattim.hic bir şeyim yoktu hatta 2 ay 3 günlükken öğrendim hamile olduğumu o kadar belirtim yoktu ama şuan kıza hamileyim ve onu da 1,5 aylık olduktan sonra öğrendim 😄 6-7-8-9-10-11- haftalar burnumdan geldi . Hala bulantim oluyor olmuyor değil ama o ilk güne nazaran az . Şuan 14+0 olduk çok şükür 🥰😄