Sureyya1 gözlerim dolu dolu okudum çokda içten dua ettim rabbim sağ sağlim sağlıklı evlatlar nasip etsin inş. Dış gebelik yada boş gebelik gibi bsey olursa üzülme hic modunu yüksek tut herşeyden önemlisi moral.. 6 yıllık evliliğimde inş bir bebegim olacak allah izin verirse defalarca düşükler yaptm. En son düşüğümden sonra 2 sene boyunca hamilelik oluşmadı ilaçlar tedaviler filan yanıtsız, en son bıraktm hic düşünmüyorum , ne yumurtlama gübü takip ettim ne başka bsey, tatile filan gidelim sonra iyi bi doktor bulalım gerekirse tüp bebek yaptıralım diye düşünüyordum, tatilde hamile kalmışım dönüşte regl olmadım test bile yapmadım inanır mısın o kdr ihtimal vermiyorum , hamile oldugumu öğrendigimde 5 Haftalıkmış şok oldum , Moral ve psikoloji cok önemli bu süreçte, inş karşına başka sağlık sorunları çıkmaz ve rabbim en doğru zamanda nasip eder hayırlısı ile 🙏