Arkadaşlar fırsatım olunca ilk yapacağım şey olacak dedim ve 26 gün sonra ancak fırsatım oldu bebeğimi 13 Eylül’de kucağıma aldım ve göğüslerimden çok çektim o yüzden benden hamile olup göğüs ucu olmayan arkadaşlara öncesinde naçizane tavsiyem çare bulun doktorum bana kantaron yağı ile ov demişti ben aldırış etmedim göğüs ucu yaralarımdan acayip çektim imkanı olan öncesinde gümüş kapak kullanabilir yaraya çok iyi geliyor deniyor ben denemedjm bir de mastit oldum sonrasında o da bir zulümdü gerçekten göğsünüzde süt birikmemesine dikkat edin benim yanımda aklı başında birisi yoktu sizin yanınızda kalacak kişiyi doğru seçin lütfen bilinçli ve pratik bir insan olsun ve sakin ama sakın ben İyiyim deyip ayaklanmayin sonra çok pişman oluyor insan çok fazla misafir almamaya çalışın ben tamamen kendi sıkıntılarımdan dolayı yazdım buraya o kadar çok sıkıntı yaşamadım ki doğum, hamilelik hiç sorun değilmiş onu anladım dediğim gibi tamamen yaşadıklarımdan dolayı yazıyorum lütfen dikkat edin arkadaşlar resmen hayat zindan oluyor