Seher_ornkk Şehir hastaneleri nst ye kaçıncı hafta başlıyor yada son aya kadar nst takılıyormu sorunlu gebelik olmayınca takılmıyor diye duymuştum doğrumu acaba ? ( şuan 32 haftalığım iki hafta sonraya randevum var nst isterlermi?)
Tiiffany Seher_ornkk 28.haftadan sonra doktorum her hafta cagırıp nst alıyordu. Devlet hastanesi. Bi sıkıntı yok rutin kontrollerdi. Herkese aynısını yapıyordu.
Annesininportakali53 Seher_ornkk aslında 28. Hafta itibariyle yapılması gerek diye sistemlerde görünüyor ama benim doktorum 32. Hafta itibariyle yaptı herhangi bir sıkıntımız olmamasina rağmen ama bazı doktorlar daha da ilerleyen haftalar baslatabiliyor
Seher_ornkk Elibo peki kontrollere randevu olmadan giriliyormu yani randevuyu doktormu vericek yine bizmi alıcaz son haftalar
Seher_ornkk Elibo her hastane farklı anlaşılan kayseri şehir hastanesine gidiyorum sırayla girilen doktor bikaç tane onlarda çok ilgisiz ztn 10 saniye sürüyor odasına girip çıkmamız
Seher_ornkk Annesininportakali53 evet her doktorun sistemi farklı galiba, özeller hemen 30 oldumu nst yaptırıyor ama devlette doktorların keyfine bağlı🤦🏽♀️
Elibo Seher_ornkk valla devlet ama ben telefonla bile bazen ulasıyorum odasındaki telefonu arayarak oyönden şanslıyım
Bebetooooooooooo 34 hafta itibariyle net ye başlıycaz dedi doktorumuz devlet Biz an itibariyle 32 olduk
Hanife47 Seher_ornkk ben 28 haftalıkken baktılar ama sancılarım vardı yalancı sancılarmis çıkmadı nstde 🙈🙈 şuan 32 haftalık olduk ortalama 4 5 defa bakıldı
Bebetooooooooooo Seher_ornkk 36 37 olup da yapılmayanlar varmış Dr dan Dr a hastaneden hastaneye Göre değişiyor demek ki 🤷🏻♀️