Ben ilk gebeliğimde özel metro hastanesine gidiyordum 35.5 de içe kanamalı dekolman plansanda geçirdim bebeğim karnımda vefat etti anlayamadım acil şehir hastanesinde sezeryana alındım 2 gün yoğun bakım 5 gün normal serviste kaldım amaliyetımı emre destegül yaptı tek kişilik odada kaldım hastanenin temizliği ilgis çok hoşuma gitti şuan emre beye gidiyorum randevu buldukça birde Erdoğan koca Allah ım vicdanlı merhametli insanlar çıkarsın karşımıza