Elvan2_ valla ben üç kere normal doğum yaptım birini hastanede geçtim ve saat sabah 10dan akşam 10 a kadar çok zorlandım ikincisinde sinir olduğum için sancı var ama hastaneye gitmiyorum m bi süre evde çektim sancıyı sabah hafif hafif ağrı geliyo sonra ilerledikçe ağrın çok oluyo suyun geldiği an zaten bebek kanala girmiş bulunuyor ben hastane gittiğimde 6 cm acilmam vardı ve yatım saat sancı çektim inanki sancini evde çek mümkünse