Kleopatra- Ormanmeyvelii Emdiği süt yaramayabilir. Emme sorunu vardır yani. Yada üşütmüşde olabilir. Doktora sormakta fayda var. 🌿
Mlkysf Ormanmeyvelii benimkinde de oluyor arada ağız ve burnundan çok az ayni anda geliyor ama çok emdiği için olduğunu düşünüyorum ve tam olarak gaz çıkarmadığında oluyor
Ormanmeyvelii Kleopatra- ay ilk defa kustu burnundan ama çok fazla emdi birde sallamış babası beşikte hızlı hızlı
Kleopatra- Ormanmeyvelii O zaman kesinlikle bu sebepten olmuştur. Fazla emdiyse ağzından da burnundanda kusar.