Merhaba hanımlar. AranızdaTüpbebek tedavisi görüp embriyo kalitesi 4cb olup hamile kalan ve sağlıklı bebeğini kucağına varmı? İnanın cevabınıza o kadar ihtiyacım var ki. Olumlu ve ya olumsuz lütfen cevap yazın. Tükendim yoruldum😔 bu dördüncü transferim, diyerleri 4ab,4bb ,4bb.ilk transferim tutdu ama malesef 8 haftada kalbi durdu. İkinci kimyasal, üçüncü hiç tutmadı. Bu ay son transferim, son embriyo, son umud olucak. Doktorlar şans düşük diyorlar, ama hamilelik olada bilir diyolar