ArvenMom Kızlar cuma dktora gittim doktor hiç birşey söylemedi acaba kese dolu mu bir bakıp yorumlar mısınız lütfennn ?
ArvenMom NigarH çok teşekkürler doktor kese çok aşağıda istediğimiz yerde değil tam aradasın dedi korkuyorum bunun ne demek olduğunu da bilmiyorum 2 hamileliğim bu ilk bebeğimi kaybettim
NigarH ArvenMom sanirim plasentan asagida onu demisdir. Bende 13-14 haftama kadar plasentam asagidaydi. Sonra kendiliginden kalkdi yukari
ArvenMom NigarH umarım öyledir bu bebeğimide kaybetmek istemiyorum kan tahlili istedi umarım sorun çıkmaz 😔