bayanelaa Kızlar 11 gün oldu doğum yapalı 3 gündür kanama gelmiyordu ama bugün yine başladı 🤷♀️ böyle mi devam edecek yaaaa vücudum pedden tahriş oldu artık 😔
Busra3246 bayanelaa sezeryan hiç olmadım ama 40 güne kadar kanama normal diye biliyorum ama sen tuhaflık seziyorsan mutlaka doktorunla konuş
Cigdemm1 bayanelaa bebeğim 19 günlük oldu normal doğum yaptım ben bazen geliyor bazen gelmiyor kan değişiklik gösteriyor
baby3_ bayanelaa benim 4 aya kadar oldu ikiz gebelikti belki ondan bilmiyorum ama tam temizlendik diyorum yine oluyo
Kleopatra- bayanelaa Benimde 11 gün oldu hala devam ediyor. Kırk güne kadar kesiliyor. Kişiden kişiye farklılık da gösterebilir. Konunun dışında göbeğiniz nasıl acaba? İndi mi ve sarkıklık oldu mu ? Sarkıklıktan ziyade yumuşak oluyor cıvık gibi. Sizde de öyle mi
bayanelaa Kleopatra- 58le hamile kalmıştım 68le doğum yaptım ve suan 60 kiloyum, ama göbek sarktı ve sanki yine hafiften hamile gibiyim 🤦♀️ doktorum korse kullanabilirsin dedi kullanıyorum bakalım 🤷♀️