Cerentuna Kızlar dün hiç bişeyim yoktu bu sabah itibari ile kasıklarıma ara ara saniyelik sinek ısırığı giibi minik minik kasılmalar giriyor normal mi ? Benimle aynı haftalarda olanlar var mı ? Aynı sorunları yaşıyor musunuz ?
Mrvbnbg2208 Cerentuna benimde oluyordu doktor rahim büyüdüğü için diyor lekelenmen ya da kanaman yoksa korkma dedi ama yine de doktorunuza danışın
Tufutufu Cerentuna benim ilk günden beri kasık ağrılarım var ama 4. Aydan sonra aralıkları açıldı. Doktorum kıvrandıracak şiddette olmadığı ve lekelenme tarzı vs kanama olmadığı sürece korkma. Bebek rahimi genişletiyor dedi kuzum :)
zulalkus Benim de oluyor 14 haftaya girdik. Okuduğum sayfalarda hep normal diyor rahim genişlemesinden dolayı. Hatta zaman zaman bacağımın kenarlarına da vuruyor acısı 🤷🏻♀️
melegimo Bende aynı haftadayım göbeğimden aşagı inen bir gerilme gibi ağrı var bir haftadır sancılarım sürekli var
Cerentuna Kızlar sanırım hepimiz aynı durumdayız bugün çok iyi kalktım şükürler olsun ☀️ Salı günü ikili tarama testi sonucumu almaya gideceğim o zaman sorarım yine ❤️