baby3_ Niss1 canım yenidoğan için stok yapmadım garanti yok çünkü pişiğin . İslak mendil sleepy aldım o zaman da sleepy bez aldım ams sonra Canbebe ye geçtim. Aklına hangi bez gelirse kullandım en iyi Canbebe geldi bize kalın hiç kaçırmıyor
Kleopatra- Niss1 Bez olarak molfiks ve Baby Turko kullanıyorum. Islak mendil olarak da sleppy kullanıyorum şuanlık bir sorun yok bakalım.
Niss1 baby3_ Evet bende o yüzden stok yapmak yerine 1 paket alıp denemeyi düşünüyorum eğer sıkıntı olmazsa ilk ay sonra alıcam