Bebekdelisi ben onu sormuştum canım sorun olmaz dediler ama eczacılar ama yine de bı anda çok değiştirme saatini dediler şöyle anlatayım sana ilk vururken 11de vurguluyordum öğlen, ama akşam 6 gibi vurulsam dedim bı anda o kdr saaat geçirme dediler ertesi günü saat 2 gibi vuruldum diğer öteki gün 6da vurdum ondan beridir 6da vuruluyorum