Busra5189 Merhaba arkadaşlar 40 gün önce sezaryan oldum ilk doğumum 21 yaşındayım farkında olmadan idrar kaçırıyorum hapşurunca öksürünce sizlerde de oldu mu
Busra3246 Busra5189 kuzum o genel olarak normal doğumda olur ama sezeryan da bence üşütmüş olabilirsin çok tutup hapşırdığından olmuş olabilir idrar yolların enfeksiyon kapmışsa da olabilir biraz takip et olmazsa doktora git bir