Kızlar 17. Hafta da rahim ağzı kısalması başladı 20. Haftadan beri de erken doğum riskim var. Şuan 29 haftalığızz ve sabahtan beri inanılmaz derece de ağrım var Tuhaf bir ağrı ayağa kalkınca göbeğim düşecek gibi hissediyorum çok kötü basınç var, tuvalete bile kalkamıyorum ayağa kalkınca iki büklüm oluyorum dizlerim titriyor göbeğimi tutmadan adım bile atamıyorum. Bu tarz yaşayan var mı, doğum sancısıdır diye korkuyorum çarşamba günü de nst de sancılarım 40-60 civarı çıkmıştı..