Kızlar 25+3 haftalık hamileyim, bugün karnım aşırı derece ağrıyor kasılma mı anlayamıyorum.
2 gün önce 15 saatlik yolculuk yaptım.
Dün bişeyim yoktu bugün iyi hissetmiyorum kendimi.
Gece de cam açık uyumuşum biraz üşütmüş olabilir miyim?
Fikri olan yardımcı olabilir mi?