Yildizayz Rabbim tüm bebislerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kızım olacak inşallah kumsal düşündük eşimle bı değişiklik olmazsa 💖🧿🙏
Papatyaa_01 Yildizayz bizim daha cinsiyet net değil ama kız olursa Leyla ❤️erkek olursa Kuzey düşünüyoruz 💙
Dilaraelifsu _edakrsu22 inci benim abimin kızının adı ve ben aslan koyucam erkek olursa kiz olursa deniz
3babyannesy Happybabby bende Göktürk düşünüyorum, atalarımızın ruhunu aklıni yaşatan evlat olsunlar inşallah çok güzel bir isim🤎
2Meyve- Yildizayz 3 yaşında oğlum var Atlas Ozan ismi . Şuan kızıma hamileyim ismi Umay Asel olucak inşallah
1prens_1prenses Bizimde henüz belli değil cinsiyet ama erkek olursa Salih ege kız olursa EFNAN istiyoruz bir oğlum var Adı Eymen bir kızım var adı ECRİN bu üçüncü gebeliğim
Edadgnnn 1prens_1prenses benim bebeğimin cinsiyeti kız doğumumuza az kaldı ve bizde ismini Efnan koyduk 🙈Herşeyimiz hazır ismli emzik askımıza kadar 💜 Rabbim hepimize evlatlarımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 💕