Kızlar merhaba gebeliğimin başından beri tansiyon düşüklüğü yaşıyorum yemek yesemde yemesemde sürekli düşük tansiyon. 24. haftama girdim bugün sınavım vardı fenalaştım ve çıkmak zorunda kaldım ambulans çağırmışlar tansiyonum gene 7/5. Aranızda aynı sorunu yaşayan var mı düzeliyor mu ya da doğumda problem oluyor mu 😔