UmmNasuh Dnz35 biz şuan 36+2 deyiz yavaş yavaş hazılıyordum zaten dün tamamladım herşeyini kapattım çantasını kendi çantamda tamamen hazır artık doğumu bekliyoruz
zamaneannesi80 Dnz35 33 de yıkadım ütüledim daha yeni bitti.. 34. Haftaya gircez bi kaç eksik var onları alıp çantamızı hazırlamaya başlarım
_ozlmm Dnz35 32.haftamda yıkadım 34.haftam da hastane çantası hazırladım iyi ki o haftalar da yapmışım çünkü 37+2 de kontrole diye gittim acil sezeryana alındım ☺️
Stuna Dnz35 32de yıkadım 34 bitiyor hazır sayılır çantası eksikler var biraz ancak toparlanıyor. Ağırlaşmadan yapmak en güzeli👍🏽
Dnz35 _ozlmm nolcağı belli olmuor tabi bende 27. Haftamdayım çok geç hazırlamayı düşünmüorum bende erken doğum olur bişey olur die
sevil42 Geçen hafta 33.haftada ve eksiklerimin olduğunu fark ettim şimdi onları tamamlayacağım bitti sayılır
Ahuum Dnz35 bnm erken doğum riskim var baya bişy bitirdim . 22 haftadayım . 30 olmadan yıkayıp hazırlicam
Seyma0323 Canim ben 30+5 oldum yarin yikamaya düşünüyorum, anca 1 günde kurur, 1 günde ütüleme vs desen anca biter
Eminebayrambey Ben dün yıkadım bugün utuledim şimdide bu postu yazarken çantama koyuyorum 35+5im sezeryan olucam 15 20gun falan var yarın net gün almaya gidicem rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımızı almayı nasip etsin ❤️
Merve201119 Dnz35 yarinn33 haftalik olucam yarın aldıklarımı yavaş yavaş yıkmaya baslicam anca yıkar utulerim 36 ya kadar yaparım inşallah iki çocukla çok zor yetişiyorum