Ben de ilk haftalarda resmen aşerdim bu noddle I . Valla o kadR çok aklımdaydı ki artık. Yedim de öyle kurtuldum . Bir şeyi bence temel besinimiz haline getirmedikçe sorun olmaz diye düşünüyorum ya , öyşe kastım kastım dikkat ettim asla vazgeçmem dediğim rolonumu bile bıraktım karbonat sirkeye geçtim ama serklaj olup anestezi ve üstüne dünyanın antibiyotiğini yedim .. bazen zaten elinizde olmuyor