Merhaba kızlar benim ufak tuvalet yaparken sıkıntım oluyordu acile gittim pazar diye neyse sonuçlarını kendi doktoruma attım bana enfeksiyon var dedi manuruol şaşe yazdı ama bende dedim ona alerjim var benim oda bana İNFEX 200 MG TABLET yazdı sabah akşam iş dedi . Neyse ilacın içeriğini okuyorum gebeler kullanamaz yazıyor 28 haftalık gebeyim bu arada anlayamadım ağrım da artık olmaya başladı napayım şaşrdım. Siz de bu ilacı kullanan varmı .? İçemesem de iyi olamayacam antipiyotik zaten bilemedim napayım .?