Gebe kaldıgımdan beri hep içimde 38 hafta da dogururum ben diyordum nedense öyle hissediyordum derken 40 olduk 1 cm tek açılma sıfır sancı sıfır belirti bi yandan diyorum cok rahatız biz böyle kızımla bi yandan kucağıma almak için sabırsızlanıyorum ama dogum korkumda var. 4 trimesterde olan kaç kişiyiz??