Kızlar kampanyada baby turco bebek bezleri 2. Si 1 TL ye geliyor bileniniz vardır. Sipariş vereceğim ama kalitesinden emin olamadım. Biraz araştırdım çok memnun olan da var pamuğu toplanıyor, sızdırıyor, cırtları tutmuyor diyen de var. Kullanıp memnun kalan veya kalmayan var mı? Bilgilendirirseniz sevinirim☺️