Kizlar nasipse son günümüz yarin planli sezaryan sabah 8.30 da kizimada kavuşacağım 🥰
Cok heycanliyim suanda uykuda uyuyamiyorum kac gecedir heycancan birde 2.5 yasinda kizim daha var ama sanki ilk kez dogum yapicam gibi bi his kapladi icimi korku endise heycan panik hepsi bi arada 😂
Herkes yat dinlen diyor ama canim hic yatmak istemiyor ama bisey yapmakta istemiyorum neden boyleyim bilemedim 🥲🥲
Neyse kimler yarın evladina kavusuyor 🥰🥰