Dogum yapan tecrübeli arkadaşlarım kesinlikle pijama takım değil gecelik takım al dedi bana normal dogumda olsa sezeryanda olsa dogumdan sonra bir sure alta birsey giydirilmiyormus o yuzden gecelik daha kullanisli oluyormus. Ben o yüzden bitane penye olanlardan bitanede triko olandan gecelikli takım aldım. Doğumum Ekim sonu triko olarak aldığım takım hırkali bir takım onu pentiden, gecelik sabahlik olanida suwenden aldım. Buralara bakabilirsiniz güzel şeyler vardı.