merveberil Sezeryan olucak anneler sizce hangisi ? Deneyimli olanlar varsa paylasabilrmi tecrubelerini ?
Esracim merveberil ben bugün bı arkadaşımla konuştum sezeryan oldu. Genel yaptırmış ben dayanamam dedi. Ben cesaretimi toplayıp epidural anestezi düşünüyorum
arastiran_anne Bebeğin ilk doğduğu anları kaçırmak istemiyorsanız tabi ki epidural.Tabi bir de genel anestezi bebeğin yorgun doğmasına sebep oluyor bu da bir dejavantaj.